بررسی کامل سریال دل

بررسی کامل و جامع تمامی قسمت های سریال ایرانی دل به همراه نقد و بررسی

بررسی کامل سریال دل

بررسی کامل و جامع تمامی قسمت های سریال ایرانی دل به همراه نقد و بررسی

  • ۰
  • ۰

قسمت دهم سریال دل
قسمت 10 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی , چهارشنبه 16 بهمن ماه ۱۳۹۸ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد .

در قسمت پیشین دیدیم رستا بعداز صحبت‌های اتابک و تعهدی که به وی بخشید تا یک ماه در آلبوم به فعالیت هایش ادامه دهد , به آلبوم بر می شود و نابینا سوی امیدی برای آرش گشوده میشود . آرش و پدرش از برگشت رستا شادمان می‌باشند و بر این باورند که رستا به زودی برای برگشتن به ارتباط اش با آرش هم قابل انعطاف می گردد .

سریال دل

 

 

 



البته آنها از حضور دوباره‌ی مهران در معاش رستا بی خبرند . رستا و مهران چندین وقت یکبار با نیز قرار میگذارند و اولی نفری که از آن آگاه می شود آوا است . آوا سوای ملایمت قبل اش این توشه دور از شوخی و پاره ای با عصبانیت با رستا سخن می کند و از وی میخواهد که بابت خوی هایش توضیح دهد . البته رستا همچنان با جواب‌های راز بالا و تهدید هایش از پذیرش کردن توشه مسئولین فعالیت هایش کتف خالی می نماید .

در نصیب نهم شخصیت جدیدی به دل بیشتر شد فاراب ( بهرام افشاری ) همسر دیرین مرسده از زندان همیشه با مرسده تماس می گیرد و موجب نگرانی وی می گردد . به این صورت با نزدیک شدن به رویارویی‌های جدی‌تر اتابک و توران و دردسر‌هایی که درحال حاضر فاراب میتواند ساخت نماید , مرسده هر لحظه تنگ لحظات عاشقانه اش با اتابک را شکننده‌تر از قبلی می‌بیند .

شخصیت‌های دل گویی مدام زیر تاثیر قرص‌های آهسته بخش میباشند . آنان چه بسا نمی‌توانند ادای عصبانیت را در بیاورند . به هیچ وجه چیز تحت عنوان شخصیت در‌این سریال نیست . کلیه , زیرا عروسک‌های بی کنشی میباشند که صرفا زمان و مکان را اشغال کرده اند .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی